יום שני, 27 באוגוסט 2012

שנת לימודים

אצלנו לא היה מי שחזר לגן או לבי"ס, אנחנו בחינוך ביתי. אבל זה לא אומר שלא לומדים. 
השנה נצטרך ללמוד לא מעט...

בעוד חודש וקצת אנחנו עוברים לצפון הרחוק. 
כל חיינו גרנו במרכז המפוייח והצפוף, עוברים מדירה לדירה ומעבודה לעבודה בנסיון לשמור על אורח החיים שאנחנו מכירים. ובקרוב נתחיל משהו חדש לגמרי.
אנחנו עוברים לגור אי שם בין קרית שמונה למטולה. לאלו מכם ששכחו מה יש מחוץ לת"א (בלי שמץ ביקורת, גם אני כזו, הייתי צריכה לפתוח מפה כדי לראות איפה זה בכלל בפעם הראשונה) - נעבור לאיזור הכי צפוני בארץ. רמת הגולן מימינינו, לבנון מעלינו (וגם קצת משמאלינו).
זה אומר הרבה יותר דשא, אבל הרבה פחות גובה. אני לא יודעת אם אוכל להמשיך לעבוד בגובה שם. וזה יחסר לי מאוד.

נצטרך ללמוד להכיר מקום אחר, אורח חיים אחר. 
תהיה לנו דירה הרבה יותר קטנה. נצטרך ללמוד לוותר על חלק גדול הרכוש שיש לנו כרגע ולהסתדר בלעדיו, כי הוא פשוט לא ייכנס שם. בעיני זה דווקא דבר טוב, החיים מכריחים אותי להסתפק במועט. זה שיעור לא קל, אבל מעניין.

לראשונה מרכז חיינו לא יהיה בת"א. גם כשלא ממש גרנו בה, עדיין היינו במרחק אוטובוס אחד ממנה, ומצאנו את עצמנו הרבה בשוק או בחנויות טבע בת"א. עכשיו כבר לא תהיה לנו את האופציה הזו.

נצטרך לעבוד בעבודות חדשות. אין לנו מושג ממה נתפרנס שם, אבל אני בטוחה שנמצא משהו. 

נכיר אנשים חדשים במפגשים חדשים של חינוך ביתי. וכבר הספקנו להבין שזה די שונה מהמפגשים בתל אביב.



אין ספק, אנחנו הולכים ללמוד הרבה בשנה הקרובה.
אבל כמו בכל שנת לימודים, קודם יש חגים. עוד תקופה קצרה לזרוק ולהזרק בה לפני שנותנים פול גז. :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קוראים